dijous, 18 de setembre del 2014

hola això és un e-portafoli





salutacions



Hola sóc el pol i faré un e-portafolis per l'optativa d'informàtica de l'INS Pere Ribot.

vaig néixer el 18 de novembre de 1999 a Barcelona,tinc 14 anys,ara no faig ninguna extra escolar però de petit vaig fer piscina a Vilassar uns dos anys,després vaig fer hòquei patins uns 3 anys també a Vilassar més gran vaig fer futbol 4 anys 3 a Vilassar de mar i un a Cabrera,i l'any passat feia basquet a Vilassar de dalt .

jo he triat aquesta optativa perquè de les que podia triar era la que m'agradava mes, també he triat economia i història de Catalunya.

vaig fer primària al perez sala de Vilassar,però a primer i segon de la ESO vaig anar al Santa Anna a Mataró i anava amb tren cada dia ,tercer i quart ho estic fent al Pere Ribot.

vull fer batxillerat al Pere Ribot però encara no tinc clar quin vull fer .









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada